Categorii

Oferte speciale

PrestaShop

Termeni si conditii

Plasarea unei comenzi catre SCPROFITOP NET SRL reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile din sectiunea "Cum cumpar".

Informatiile furnizate catre SC PROFITOP NET SRL sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor in vigoare. SC PROFITOP NET SRL nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajaza spam-ul si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea sa stearga din baza de date adresa de e-mail furnizata. SC PROFITOP NET SRL isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii.

Preturile sunt actualizate zilnic. Preturile din comenzi sunt valabile 5 zile din momentul confirmarii acestora. Pentru produsele cu disponibilitatea "Disponibil la comanda", Mecanic-Shop.ro nu poate garanta pretul. Disponibilitatea este afisata in timp real. Disponibilitatea se poate modifica oricand pe parcursul procesarii comenzii.

Produsele pot fi rezervate din stocul profitop.ro pentru maxim 3 zile lucratoare. Dupa acest interval, rezervarile se vor sterge automat.

Discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare. Discount-ul se calculeaza dupa formula: Pret final = Pret initial*((100-Discount)/100).

profitop.ro negociaza cu furnizorii cele mai bune preturi si le ofera clientilor si partenerilor. Exceptand programele speciale de marketing care ofera clientilor si partenerilor loiali accesul la discount-uri competitive, nu se pot oferi alte reduceri de pret.

Pentru achizitionarea produselor ce se aduc pe baza de comanda se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 25 % din valoarea produsului.

Produsele comercializate prin intermediul www.profitop.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie.

Conform O.G. Nr.25/2008 va aducem la cunostinta faptul ca ECOTAXA stabilita pentru pungile de tip sacosa - banana, cu maner aplicat sau maieu din materiale care nu sunt biodegradabile este de 0.2 RON/bucata si va fi suportata de consumatorul final.

SC PROFITOP NET SRL isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.) sau au in istoricul comenzilor livrari refuzate.

Va rugam solicitati consultantului de vanzari verificarea compatibilitatii produselor comandate. Consultatii de vanzari profitop.ro pot face verificari asupra compatibilitatii componentelor comandate numai in masura in care acestea le sunt cunoscute. Compatibilitatile pot fi verificate consultand specificatiile producatorului. Orice reclamatii ulterioare achizitionarii produselor de la Sediul profitop.ro si desigilarii acestora nu vor fi luate in considerare.

  • Conditii de garantie

Garantia se solutioneaza la sediul SC PROFITOP NET SRL prezentat in pagina de contact de catre SC PROFITOP NET SRL, prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea SC PROFITOP NET SRL, iar expedierea se va face prin intermediul unui curierului rapid. Solutionarea garantiei se face in maxim 30 zile calendaristice.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, etc.  Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.

In cazul in care produsele sunt insotite de un certificat de garantie emis de producatorul acestora, se aplica procedurile si conditiile mentionate in acesta.

Conform H.G. 448/2005 privind deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE), consumatorii au obligatia sa nu elimine DEEE ca deseuri municipale nesortate si sa colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X, ca in imaginea de mai jos: 

Departamentul tehnic SC PROFITOP NET SRL poate fi contactat in scris sau telefonic la  numarul de telefon: 0740348299 sau profitop@yahoo.com

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Prin semnarea prezentului certificat de garantie, cumparatorul isi asuma obligatia de a lua la cunostinta conditiile de garantie inscrise in prezenta si faptul ca a primit produsele in perfecta stare.

  • Politica de returnare

Produsele achizitionate la distanta:

Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de PROFITOP NET SRL.

Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de PROFITOP NET SRL.

Renuntarea la cumparare

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 14 zile de la primirea produsului sau,in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, conform OUG34/2014.

Pentru analizarea solicitarii de retur/inlocuire, clientul va completa Formularul de retur comanda online si il va expedia catre adresa PROFITOP NET SRL., urmand a primi un raspuns din partea conducerii PROFITOP NET SRL in maxim 2 zile lucratoare.

In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, clientul va primi diferenta, conform modalitatilor de returnare mentionate in OUG34/2014. profitop.ro va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial, daca acesta indeplineste conditiile de returnare conform OUG34/2014. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 de zile, conform OUG34/2014. Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor, nu se poate efectua in urmatoarele cazuri:

In cazul in care produsele au un sigiliu specific categoriei (de ex unde sigiliul este aplicat de producator direct pe produs), daca acesta a fost desfacut. Desigilarea acestuia duce automat la pierderea garantiei, conform conditiilor mentionate de producator in certificatul de garantie, cat si la imposibilitatea de a fi returnat conform OUG34/2014.

Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel in momentul receptiei :

ambalajul original al produsului

accesoriile complete

consumabile originale sigilate

documentele aferente achizitiei (instructiuni de utilizare, certificat de garantie, documente fiscale)

In cazul aparatelor care utilizeaza consumabile (conform manualului de utilizare si certificatului de garantie), returnarea acestora se poate face daca produsul prezinta aceleasi caracterisitici ca in momentul receptionarii produsului (de ex. cartus original sigilat).

In cazul produselor pentru care la livrare se efectueaza proba;

In cazul produselor confectionate dupa specificatiile clientului sau personalizate in mod clar;

In cazul produselor sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igienta si care au fost desigilate de consumator;

In cazul produselor care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

Contractele in cazul carora consumatorul a solicitat in mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul presteza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de consumator sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;

Furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare.

 

Profesionistul isi rezerva dreptul ca, in momentul receptionarii produsului de la client, daca se constata ca produsul nu mai prezinta aceleasi caracterisitici ca in momentul achizitionarii : estetic, functional sau consumabile sigilate, conform OUG34/2014, sa faca dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor sau sa solicite expertiza si deviz de cost unitatii autorizate de furnizor pentru a readuce produsul la starea initiala.

Aceste dispozitii se aplica conform OUG34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Nota: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).

Nu se pot returna produsele comandate online care sunt ridicate de la sediul PROFITOP NET SRL, intrucat acest tip de achizitie, prin natura sa (legatura directa dintre vanzator si cumparator in momentul achizitiei) nu intra sub incidenta oug34/2014, unde contract la distanta = orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul.

  • Modalitati livrare

Livrarea se face in ziua urmatoare, dupa ce toate produsele comandate au intrat in stocul nostru si s-au rezervat in comanda dumneavoastra.

Trasportul este asigurat de curier rapid

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare in prezenta agentului curierului, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule si nu vor fi luate in considerare.

Costul livrarii comenzilor revin in sarcina clientului.

Reprezentantii companiilor pot ridica marfa de la sediul profitop.ro numai in baza imputernicirii si stampilei societatii.

Pentru siguranta unor produse este posibil ca livrarea sa fie efectuata in ambalaje diferite, suplimentar fata de cel original.

*Livrarea produselor se face in maxim 2 zile lucratoare de la plata acestora.

Confidentialitate

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, PROFITOP NET are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

Scopul colectarii datelor este: informarea utilizatorilor / clientilor (Cumparatorilor) privind situatia contului lor de pe profitop.ro, informarea utilizatorilor/clientilor privind evolutia si starea comenzilor, evaluarea produselor si serviciilor oferite, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului.

Prin completarea datelor dvs. in formularul de creare de cont si/sau de Comanda declarati ca acceptati neconditionat ca datele dvs. personale sa fie incluse in baza de date a PROFITOP NET si va dati acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate nelimitat teritorial si/sau temporar de catre PROFITOP NET, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea si/sau derularea de catre PROFITOP NET, afiliatii si colaboratorii acestora de activitati cum ar fi, dar fara a se limita la, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului. De asemenea, va dati acordul expres si neechivoc ca aceste date personale sa poate fi transferate (cedate) de catre PROFITOP NET atat afiliatilor sai precum si altei/altor entitati din tara sau strainatate.

Prin citirea prezentelor Termene si Conditii ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale garantate de Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. Totodata, aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor dvs. personale si de a solicita stergerea totala sau partiala a acestora.

Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa PROFITOP NET SRL, Str.Sesul de sus, nr 34a Floresti, Judetul Cluj, va puteti exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi:

- o data pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate;

- sa interviti asupra datelor transmise;

- sa va opuneti prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara

- sa solicitati stergerea datelor, cu exceptia situatiilor prevazute de lege.

Astfel, profitop.ro poate notifica utilizatorii/clientii privind ofertele curente prin newsletterul saptamanal, si poate trimite felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.

profitop.ro nu promoveaza SPAM-ul. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul profitop.ro poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date.

Informatiile pe care ni le furnizati vor fi utilizate in scopul pentru care le-ati furnizat, pentru a administra, a sprijini si a evalua serviciile noastre si a preintampina incalcarea securitatii, a legii si a termenilor nostri contractuali.

De asemenea,PROFITOP NET poate furniza datele dumneavoastra cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de servicii de marketing, Curierat, servicii de plata / bancare, telemarketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre, asigurători.

Informatiile dumneavoastra cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchet, Politie, Instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.